Het grootste zakelijke verhaal van het afgelopen jaar was de impact van COVID-19 op de manier waarop wij werken en leven. Wat het liet zien is dat verandering...
Veel marketingprofessionals trappen in de val door er bij voorbaat vanuit te gaan dat ze weten wat hun klanten willen. Deze houding heeft de neiging averechts...
U weet hoe belangrijk uw abonnees zijn voor uw bedrijf, maar hoe vaak toont u die waardering aan uw abonnees zelf? Mobiele apps zijn een geweldige en veelgebruikte...
Het is geen geheim: het is voor content creators onmogelijk om de vraag naar unieke ervaringen bij te benen in de explosie van apparaten, kanalen en markten. Gemiddeld...
Sinds het eerste kwartaal van 2020 is het aantal B2B-webinars met 162% gegroeid, met meer dan 61 miljoen uur aan beschikbare content beschikbaar. Deze...
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van leads moeten lezen?Het scoren van leads biedt de afdeling verkoop meer gekwalificeerde leads, waardoor...
Wij geloven sterk in op personen gebaseerde reclame. Een op personen gebaseerde reclame-oplossing helpt marketeers om echte beslissers te bereiken en niet...
Er ligt veel geld te grabbel in de wereld van influencermarketing; de sector is naar verluidt meer dan 13 miljard waard. De vraag is: hoe maakt u het groots?In...
Verkooporganisaties vertrouwen op hun vermogen om toptalent te vinden en te belonen, maar hun vermogen om commissies en beloningsplannen snel en accuraat...
Het effect van op accounts gebaseerde advertenties is vaak moeilijk te meten. Hier is hoe en waarom we gesdragsscores gebruiken om de efficiëntie te meten...
Digitale marketing omvormenUw klanten verwachten gedenkwaardige momenten bij elk contactmoment met het merk. En als u websites, sociale pagina's, blogs...
We gebruiken cookies om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Wanneer u doorgaat, gaan wij ervan uit dat u ermee akkoord gaat dat uw webbrowser alle cookies van onze site ontvangt. Bekijk onze cookies policy voor meer informatie over cookies en hoe u deze kunt beheren.