GWI
flow-image

Direct naar de consument: hoe merken e-commerce laten werken in 2022

Deze bron is gepubliceerd door GWI

COVID heeft de normale gang van zaken op zijn kop gezet, en nergens meer dan in de wereld van de digitale handel. Het tempo van de veranderingen is ronduit verbazingwekkend.Een uitstekende illustratie van hoe de zaken zijn veranderd, is de manier waarop merken aan hun consumenten verkopen. Het gaat te ver om te zeggen dat Covid de drijvende kracht is achter de ontwikkelingen op het gebied van direct-to-consumer (D2C), maar de lockdown-beperkingen - op het moment van schrijven nog steeds een actueel probleem - hebben ongetwijfeld als katalysator voor verandering gefungeerd.Download nu om meer te weten te komen.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Marktonderzoek, Marketinggegevens, Marketingcampagnes, Meerkanaals, Klantgegevens, Marketinginzichten, Invloed collega's