PayPal
flow-image

Optimalisering van de klantervaring met betalingen

Deze bron is gepubliceerd door PayPal

Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een factor waarmee u zich onderscheidt van de rest. Met 2.041 miljard digitale kopers wereldwijd1 is er nog nooit een betere kans geweest om de online verkoop te vergroten.Maar ondanks de opkomst van digitale kopers bedraagt de e-commerceconversie in de hele sector slechts 2,72%. Het gemiddelde conversiepercentage voor desktop is 4%, wat daalt tot 3,5% op de tablet en tot slechts 1,8% op mobiel.Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de kopers stopt met transacties op sites met een slechte ervaring4 , terwijl het afhaakpercentage wereldwijd 69,80% bedraagt, en 47% van de klanten een verkoper met een goed betalingsproces vertrouwt.Grote uitdagingen leidt tot grote kansen. Maar deze uitdaging is verstrekkend: de concurrentie voorblijven, nieuwe klanten winnen en tegelijkertijd de bestaande klanten motiveren om terug te komen. De vraag is: hoe? Het antwoord ligt in de betaalmethode. Zo'n37% van de kopers in Duitsland heeft bijvoorbeeld meer vertrouwen in een verkoper als deze een vlotte betalingsprocedure biedt en 48% is eerder geneigd terug te keren naar een handelaar met een goede betalingservaring.Als laatste stap in het e-commerceproces kunnen betalingen al te gemakkelijk de perceptie van uw klantenervaring bepalen.In dit eBook behandelt PayPal specifieke tactieken om e-commercestromen te helpen verbeteren met betalingen. Deze strategieën kunnen belemmeringen voor de aankoop wegnemen, de verkoop stimuleren en vooral een positievere klantenervaring creëren.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Marketinginzichten, Digitale marketing, Doelgericht