Informatica
flow-image

Een handleiding voor CDO's inzake klantbervaring

Deze bron is gepubliceerd door Informatica

Zeggen dat de rol van de Chief Data Officer (CDO) snel is geëvolueerd, is een understatement. De CDO werd minder dan tien jaar geleden opgericht om doelstellingen op het vlak van risicobeheer en compliance te realiseren. Vandaag is het niet ongebruikelijk dat hij de meeste verantwoordelijkheid draagt voor de uitvoering van de strategie van de organisatie voor een datagestuurde digitale transformatie.  Laat deze gids u ideeën aanreiken voor gebruik en best practices voor implementatie om uw doelstellingen te ondersteunen. We hebben hier niet alle gebruikssituaties behandeld, maar wel een aantal van de meest voorkomende uit diverse sectoren. CDO's krijgen de kans om niet alleen de datastrategie te beïnvloeden, maar ook de resultaten voor het bedrijf. Laat gegevens het belangrijkste bezit van uw organisatie zijn.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Meerkanaals, Klantgegevens, Klantrelatie, Doelgericht, B2B, Technologie