Salesmanago
flow-image

Casestudie Converse

Deze bron is gepubliceerd door Salesmanago

In deze casestudie worden de effecten van het inzetten van het Customer Engagement Platform bij de online winkel van Converse beschreven, een franchise die wordt geëxploiteerd door Orbico.

Onze samenwerking met SALESmanago kwam voort uit de behoefte om een systeem te implementeren dat volledige marketingautomatiseringsactiviteiten op onze afdeling e-commerce ondersteunt. Het werken met deze tool heeft ons vooral de mogelijkheid geboden leads te verkrijgen, de verzending van nieuwsbrieven te automatiseren en de database te personaliseren en te segmenteren.

Onze resultaten nemen toe, zoals blijkt uit de verslagen. De mogelijkheden van het programma zijn enorm, en er verschijnen voortdurend nieuwe functies ter ondersteuning van de ontwikkeling van marketingactiviteiten. De inzet en het professionalisme van onze begeleider zorgen ervoor dat de samenwerking soepel verloopt.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.